Tisdag 190612

Fick börja denna dag med ca, 1och 1/2 timme på jobbet för att ta lite jobb skiften inför dom kommande två månaderna :D
Efter det blev det förstås gymmet där jag tränade ben och bak muskler även magen fick sig ett ordentligt träningspass.
Måste säga jag är mycket imponerad över att min träningsmotivation finns där lika starkt ännu vilket är bra eftersom jag ser långsigtigt på mina mål och jag har hållit på länge nu.
Har fått höra många fina kommentarer om att det faktiskt syns på mig att jag tränar 

 Själv märker jag inte av det när man blir van med sin spegelbild men jag märker att många av mina klädesplagg passar inte längre för dom har blivit för stora.
Jag äter ordentligt och tro det eller ej jag älskar mat!!!!
Ni skulle bara ha sett mig idag när jag var på kaffe med M, då åt jag som om jag inte skulle ha sett mat på flera veckor, hah hah.
Jag ger mig inte!!!!
Tidigare var jag mer intresserad av att se vad jag vägde mig och kunde väga mig en gång varje vecka för att se om jag hade gått ner i vikt. Nu äger jag ingen våg och ser ingen anledning till att äga en heller.
 
Jag vägde mig strax efter jul på grund av hälsokontroll och då vägde jag 63kg och nu senast jag var hemma hos mina föräldrar tänkte jag men jag testar nu för skojs skull och ja vågen visade 59kg skulle ha blivit överlycklig tidigare men nu blev jag förvånad och sen tänkte jag inte så mycket på det, lite glad blev jag ju allt skulle ljuga om jag sa att jag inte var det men inte på det sättet som jag tidigare skulle ha blivit.

. Men för första gången kan jag erkänna att jag är nöjd med min kropp och för att vara sommaren 2012 så erkänner jag att jag är i Beachform  enligt vad jag själv känner och tycker sen vad media och vad alla andra anser om den perfecta kroppen för Beachen struntar jag i denna sommar! För jag vet att jag är långt ifrån dom mål jag har men jag är på väg och allt är upp till mig och min motivation.

Du har den perfecta kroppen när du själv känner dig självsäker med din kropp och alla kommer vi hela tiden hitta något med oss själva som vi vill ändra på för det är som med  allt annat, vi blir alldrig nöjda!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0