Tisdag 030712

Hellou på er!
Igår kväll kom min fina M och hälsade på och gick sedan ut genom dörren med en kortare frisyr när hon for hem
efter att jag klippt henne. Vi var även en sväng på stan och åt lite gott.
Senare på kvällen sprang jag ju en lång lenkki med en kaveri som cycklade brevid och till sist blev det ju film
 
Nu har jag ätit en god kyckling, gurka och grynost sallad.  Så gott efter ett hårt träningspass.
 
Så vad har denna dag att bjuda på då ja, som vanligt så väntar jag bara att telefonen skall ringa vilket det gör när som helst så då är det onödigt att planera in något. Ikväll blir det iallafall ett Move pass.
 
Ha en bra tisdag kära läsare! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0