Onsdag 040712

Gårdagskvällen började med ett Move pass, sen blev det att springa mera än 10km, vet inte hur långt jag sprang men ja långt och Simone cycklade brevid.
Sen hem och bara ta det lugnt och äta kvarg med havtornsbär och en tesked honung för att få bort lite av det sura. (Honung måste annars vara något av det äckligaste jag vet när det kommer till söta saker, i allafall den honung jag har just nu.)
 
Denna dag har börjat med ett kortare pass på gymmet där rygg och magmusklerna fick jobba. Om ca. en timme blir det att gå ut å gå med en kaveri och sen skall jag försöka mig på att sola.
 
Ikväll blir det Bodycombat ♥ och Circuit :D
 
Ha en bra Onsdag kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0