Hemma är bäst

Denna dag har jag hunnit vara på gymmet och ut å gå en liten promenad i det fina vädret.
Idag blir det också att städa, fara på kaffe med en kaveri och jag skall verkligen springa 10km idag. Sprang en 14km förra veckan å jag var så dö efteråt så jag har inte sprungit efter det. :P
 
Så skönt att vara hemma i Jeppis igen, äter ju typ upp mig när jag är hos föräldrarna i Purmo och magen har inte mått så bra pga. det. Nu blir det vanliga träningsrutiner och matschema som gäller, tack och lov för det! Men egentligen så har jag inte gjort så många undantag, har inte ätit godis och chips så helt onyttig har jag inte varit :P
 
Hade en helt kul bilresa till Virrat igår och sen blev det Keskinen, shoppingen kommer senare.
 
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

sko do vila skriv liti om va do har fö "dagsschema", dvs. va do äter å ho do tränar en vanlig dag/vecka? sko va jätteintressant! :)

Svar: Jag det kan jag säkert göra :)
Iito

2012-07-22 @ 19:14:06
URL: http://www.mariaheikkila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0