Give me some time to rest

Här är det tyst som ja jag vet inte vad.
 
Denna vecka kommer nog bli den stressigaste veckan denna sommar! Gårdagens program var som följande:
Gymmet, handla, hem till föräldrarnas i Purmo, fick mitt hår färgat där av mamma och mig själv.
 
Idag har jag varit hemma hos föräldrarna i några timmar och sen hem till Jeppis och köpa hårfärg, färga mitt hår ännu en gång, bio med M och hennes lillebror och kusiner, vi såg Ace age 4 i 3D. Det resulterade i att jag började få irriterade ögon som började rinna :(
Sist blev det gymmet med både gym pass och ett Move pass.
 
Nu måste jag börja städa eftersom jag får gäster imorgon.
 
Undrar när jag skall hinna vila denna vecka som innehåller, träning, gäster, städning, tårtbakande (tror inte jag slipper undan!) arbete och ett bröllop som jag ska på. Borde även hinna hälsa på mommo och fammo.
 
Ha det så bra om jag nu inte hinner uppdatera mera denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0