Torsdag 190112

Hade en super bra dag igår. Jag och M for på en härlig power walk och hade massor av intressanta disskussioner om en massa saker, alltid lika roligt att få höra andras åsikter om något och få en del frågor besvarade som man själv inte kan bestämma svaret på eller liknande.

Sen kom mamma till mitt och det blev att dricka kaffe hos mig och jag mamma och M hade en liten pratstund. Sen for mamma och jag in till stan å kolla lite priser på olika saker, köpte inget för jag var inte i behov av att köpa något och nu är det sparande som gäller för min del, vill till Spaninen i sommar!

Blev lite mathandlas och sen åkte jag och mamma hem till mitt och jag klippte henne och hon blev nöjd, som avslutning blev det film på kvällen och sen å sova.

Nu skall jag fixa mig blir jobb om en timme sen ut å gå med en kaveri, ha en bra torsdag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0