Torsdag 050112

Hei hei på er!
Jag är på ännu bättre humör idag! :D Även om jag inte kunde sova inatt igen, suck. Nåja tvingade mig upp Kl.06.45 och gick ut på en lång powerwalk, när jag kom hem blev det att fixa i sig lite vitaminer  :P Och sen direkt till gymmet.

Nu har jag ätit och håller som bäst på att städa lite, lyssna på musik och fixa mig. Resten av dagen blir lika händelserik med jobb 12.00-15.00. Sen blir det att gå på stan en sväng och ikväll blir det BodyCombat ♥

Sen e det oklart om jag skall åka hem till mina föräldrars ikväll för jag har min sista lediga dag imorgon den här veckan och det är vilodag imorgon så en lång promenad i naturen skulle inte sitta fel heller och jag saknar Prins och Prinsessan.

Men saknar även M som funderar på att kanske hälsa på mig imorgon och åker jag hem så missar jag det :)

Ja ja alltid en massa beslut som måste tas, ha en bra torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0