Stressigt liv just nu

Oj oj oj, kom just hemfrån ett härligt bodycombat pass och före det var jag i skolan och vi hade kundbetjäning, alltid lika roligt. Sen en sväng via jobbet för att kolla en del saker.
 Det slog mig att jag är ledig på söndag, härligt en lång sovmorgon och sen e det bara att ge sig av till hembyn och rösta på den person jag vill se som Finlands president.

Bloggen lider lite men det gör inte jag för just nu trivs jag med hur livet ser ut, jag har nästan planerat in något varje dag denna vecka.

Nu en film sen ser jag vad jag orkar med, skall jobba en timme imorgon sen ut å gå med M på en powerwalk och sen träffa mamma.

Ha en bra tisdag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0