Sötaste

Har hunnit vara på gym och det blev ett rätt intensivt träningspass idag eftersom jag var så motiverad och inspirerad.
Snart skall jag börja se vad jag skall baka men jag borde ju bjuda någon på kaffe då också. Jag kan ju inte äta allt själv inte hälsosamt och inte roligt att först baka något och sen inte få bjuda :P

Hittade en massa bilder på mina fina kissemissar när dom var små, hah hah.

 Så ovanlig mot vad andra katter såg ut så klart du blev min favorit för du kunde ibland se mer ut som en hundvalp när du var riktigt liten :P


           

            Spela död

           

                           

Sen så kunde jag inte låta bli denna sötnos som inte ville lämna mig ifred en sekund utan skulle hela tiden sitta i min famn. Min lilla ninja kisse.

             

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0