Måndagkväll

Har idag tränat och sen var jag på kvällslenkki och oj vad det kändes bra att springa!!! Skulle kunna springa hur långt som helst, det är så roligt :D
Det var det första jag började med när jag började bry mig om min hälsa och nu idag ett x antal år sen är min kondition den bästa vad den någonsin varit, bättre kan den bli men jag är nöjd så här långt!

Borde kanske söka efter bilder på hur jag såg ut innan jag började, va ju såklart yngre och kortare på den tiden men tänk om jag inte skulle ha börjat träna eller springa då, hur skulle jag se ut idag??? Nåja inget man kan ta reda på precis men som situationen är nu finns det inget att klaga på.

Nu å sova god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0