Här var det tyst

Skall snart bege mig mot stan men först skall jag se en film. Har hunnit vara på gymmet redan och en kvällslenkki väntar ikväll :D Igår kväll blev det Body Combat till 100% Inte 110% som jag egentligen borde ge!!!! :P

Annars jag vet det är rätt så tyst här och skall jag vara ärlig har jag ingen aning om varför jag inte aktivierar mig så mycket, kan bero på att jag hela tiden har något att göra och jag är sällan hemma.
 Är jag inte i skolan är jag på gymmet eller på lenkki eller å träffar vänner eller så jobbar jag eller gör läxor. När jag får kan jag sova 15timmar men det har inte hänt på ett bra tag och kanske lika så bra det.

Ha en bra onsdag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0