En slö söndag

Sov tills klockan var 14.00 och började dagen med att läsa en tidning och bara ta det lugnt. Sen fick jag kaffe främande och det var en rolig pratstund vi hade.

Efter det blev det en lång powewalk och sen mat och film. Nu skall jag avsluta denna slöa söndag med att säga god natt och det nya året började ju så bra att wc lampan pajade och cyckel nycklarna är spårlöst försvunna, suck.
Nåja får hoppas på något bättre eller egentligen varför hoppas och planera, har inga förväntningar och jag tänker inte säga att 2012 skall bli det bästa året osv. Jag ser om ett år om det blev så eller inte!

Nu å sova, tidig väckning imorgon skall på gym och kanske baka vem vet :P

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0