Arg, sur och besviken

Har sprungit runt i 5 olika matbutiker idag för att jag skall kunna baka men när jag kom hem blev jag så trött så jag orkade inte börja med bakningen alls, suck! Nåja M skall komma hit en dag och då skall jag baka en kaka åt henne ♥ Det är hon värd, vad skulle jag göra om jag inte hade dig som vän?

Kan ju även berätta att det blev fem före att jag skulle ha fått sitta själv på nyårsafton! Hade palanerat en massa men när kompisar sviker en i sista minuten så känns det inte roligt alls! :'( Andra gången som jag blir sviken på nyårsafton och tro mig det är inte roligt!

Tur att en person stannade längre och faktiskt höll mig sällskap vid tolvslaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0