Några ljusglimtar i mörkret

Kan ju berätta att just nu är jag inte på topphumör men när vi kommer till mars och april så blir nog alting lite bättre.
Men när sommaren kommer så har jag planerat in en massa saker! :D Konsertbiljetter är t.ex. beställda så en roadtrip till Helsingfors blir det i sommar med trevligt sälskap och bra musik :D

Sen så skall jag fira min födelsedag ordentligt i år och jag har en ideé men skall se om en person vill åka med :D

Spanien har jag inte gett upp ännu, två veckor där är det jag vill uppleva mest i sommar.

Jobba, jobba skall jag också och så skulle det inte vara fel om två personer skulle komma och hälsa på. :)

Bra med ljusglimtar i det kalla mörkret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0