Färdig jobbat

Jag har äntligen färdig jobbschemat för denna jul! Har jobbat hela julen med undantag julafton då jag fick vara ledig, nu får jag ha två dagar ledigt innan jag skall jobba igen, perfect!
Detta betyder att jag kan äntligen komma igång med träningen igen och imorgon blir det gymmet, gissa om jag är taggad! ;)
Hoppas 2013 blir ett lika bra och roligt tränings år som 2012 och det känns bra att återgå till normala matvanor igen även om jag nog inte har ätit för mycket denna jul, har inte riktigt haft någon matlust men inte så konstigt när jag inte riktigt tycker om julmat!
 
Jag borde ju göra en liten tillbaka blick här på bloggen under året som gått, har ju hänt en del ;) Men först skall jag nog se vad som händer på nyår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0