Lite annorlunda julfirande i år

Ni som undrar varför det inte kom något inlägg med dagens träning igår kan jag informera att jag hade vilodag :D Jag var i Esse hela dagen igår och klocka var ca. halv 7 när jag kom hem igår kväll :D
 
Denna torsdag blir det först gymmet nu på morgonen men håller som bäst på att packar min väska, sen jobb från 12-15.00. efter det  blir det väl en kaffe med några vänner om jag hinner måste se. Sen har jag två tränings program ikväll men har på känn att bara det ena blir av.
 
Efter träningen blir det att åka hem till föräldrarna för att fira jul :D Hela familjen är då samlad och jag skall dricka glögg och äta gott :D På fredags morgon skall jag sova länge eller ja till tio åtminstone  ;) Vill hinna träffa farmor också och på kvällen återvänder jag hem till jeppis igen.
 
Lite annorlunda julfirande i år men huvudsaken är att man hinner umgås med nära och kära :D
 
Ha en bra torsdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0