Denna fredag

Idag har jag gått med myskläderna på hemma hos föräldrarna på landet men sen blev det att åka ner till byns lilla butik och handla lite smått :P
Skulle hälsa på farmor men hon var inte hemma så det får bli imorgon :) Ja skall nämligen tillbaks till Purmo imorgon efter jobbet sen är det ännu oklart om jag skall sova där eller om jag åker tillbaka in till stan för jag skall jobba igen på söndag morgon.
Det blir julmat och julklapps utdelning imorgon och en julklapp har jag redan fått och jag blev nog glad :D
 
För tillfället befinner jag mig i Jeppis och ser på film :)
 
Såhär har jag sett ut idag när det har varit så kallt och jag har varit tvungen att gå ut :P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0