Årets julkort

Denna bild blev egentligen tagen dagen efter julafton förra året men det får fungera som julkortshälsning och det är kanske lite tidit att önska alla detta redan nu men jag firar ju inte jul den 24 i år även om mitt chocklad strejkande slutar först då!
Kommer fira jul den 20 december detta år och det känns bra, på julafton tror jag att jag befinner mig i jeppis hemma hos mig för jag skall jobba juldan och julanandan och så jobbar jag dan före julafton så det känns lite onödigt att köra fram och tillbaka mellan Purmo och Jeppis. Men saker kan ju ändras ännu det har vi ju sett när det handlar om lilla mig ;)
Men här är årets julhälsning från mig!
 
 
Är inte lilla Prinsessan söt? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0