Tisdag 280812

Godmorgon på er! ♥
 
Hösten är verkligen här nu så nu är det dags för en del förändringar, eller vad tycker ni!???? Idag efter skolan skall jag göra en lista på allt som skall ändras, göras, fixas och uppnås i mitt liv under resten av detta år  :D Sen är det bara att ta sig till gymmet och sen skall jag ordna lite pappers ärenden ;)
 
Jag tror denna höst kommer bli jätte roligt, trots allt det är bara så roligt som man gör det! :D Har en massa planer nu och min träningsmotivation har nog aldrig varit på så topp som den är nu :D Jag har kommit så här långt nu enligt mig själv så jag ser ingen andledning till att ge upp!
 
Har ingen aning om var all energi och motivation kommer ifrån just nu men jag gillar det :D Lag upp en ny utmaning åt mig själv idag när jag vaknade men jag tänker inte berätta vad det är :) Kan bara säga att det inte har med tränandet att göra men det går lite hand i hand med träningen eftersom det har med kosten och hälsan att göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0