Lördag 180812

Ja igår blev det inte så mycket uppdatering av bloggen men jag hade egentligen inget att berätta och gjorde inte så mycket vettigt förutom att jag klippte två personer.
 
Idag då vad händer förutom att jag vaknar före alarmet på telefonen skall ringa!!!????
 
Ja jobb från 10.00-17.00. efter det fixa lite saker och sen skall jag göra lite små förändringar i min lägenhet.
Ikväll vet jag inte alls vad jag skall göra :/ Men om inget dyker upp så blir det en mysig hemmakväll med film te (jag har slutat med kaffe dryckerna :( ) kanske en tidning eller varför inte en bok??? Jag läsa en bok ja minns inte när det skulle ha hänt senast :P
 
Usch vad detta låter tråkigt nä nu får nog någon ringa åt mig och säga "Hej hur ser planerna ut för ikväll?" ;)
 
Ha en bra lördag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0