Fredag 310812

Då var det äntligen fredag igen :D
Det känns för tillfället att jag inte  får något gjort även om jag har hunnit göra massor men mer än hälften av allt jag borde göra är ogjort :(
Har både igår och idag övat på att rulla permanet. Visst går det mycket bättre än om man jämför hur det var när vi började med det på ettan.
Så ikväll blir det jobb men innan det skall jag ha hunnit med en massa saker! Nåja ska inte klaga så mycket böhöver ju inte laga mat idag för jag fick min mat till dörren idag, tack! :) Tur att det finns dom som kommer på sånna roliga saker, det gjorde min dag när jag fick äta min favorit sallad :D
 
Ha en bra fredag kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0