Fredag 030812

Oj vad roligt vi hade det på Bodypump igår, brände skönt i musklerna och känslan efteråt  var bara för härlig :D När jag kom hem så stretchade jag i 25min för det är ju som sagt viktigt att stretcha!!!!
 
Jahapp då hade vi fredag igen då :D Skall jobba ikväll från 16.00-23.30. Skönt att veta att jag är ledig imorgon, eller ja ledig och ledig skall hjälpa till på ett bröllop :) Senare på kvällen e det rätt så oklart vad jag skall göra. Men idag efter jobbet blir det nog en film och sen å sova.
 
Har ju även hunnit träna idag, började dagen med en halvtimmes morgonlenkki och sen direkt till gymmet och satsade lite på ben, mage, rygg och bakmuskler. Blev inte så många övningar eftersom jag satsade mera på att stretcha inför helgen. Har ju ledigt från gymmet på helgerna ;) Och så springer eller går en lenkki på söndagarna. På lördagar tränar jag inget!!!!!
 
Nåja nu skall jag återgå till min kaffekopp och sen fixa mig, skall på en del ärenden idag innan jobbet. :)
 
Ha en bra fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0