Ändringar i träningen

Har aldrigi mitt liv sprungit en morgonlenkki (eller lenkki överhuvudtaget) så fort som idag, fy kom in för ca.10min. sen och det började spöregna när jag var halvägs och när jag hade ca 1km. kvar då brakade helvetet lös!  :'( Ja det började åska och det åskar ännu! :'(
Det är inget litet åskväder för det smäller och blixtrar och jag flyger upp varje gång det låter till eller blixtrar! Behöver jag äns säga att jag är jätte rädd för åskan, tror nog ni har fattat det ändå :/ Usch!
 
Ja angående ändringar i träningen så tar jag denna veckas vilodag imorgon på söndag för att jag åker efter jobbet iväg till mina föräldrars, skall nämligen till Vaasa på en del ärenden på måndag så lika bra att åka hem till föräldrarnas istället för att köra extra. Så hinner inte träna något då och kanske inte det första jag tänker på när jag är där.
 
Snart blir det mat iform av sallad med räckor och fisk.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0