Söndag 290412

Måste säga att det kändes riktigt bra att ha en hemmakväll igår och jag minns inte när jag skulle ha sovit så här länge mellan lördag och söndags natten :P

Snart blir det jobb men nog e det ju orättvist när varje gång jag är i jobb eller har migrän så skall det vara soligt och vackert väder men när jag är ledig och migränfri, ja då skall det regna!!!
Som igår t.ex. soligt så länge jag var i jobbet men en minut före jag skall sluta börjar det spöregna, härligt eller hur??? :/ Nä verkligen inte, suck :(

Nåja får ju hoppas att det är så här soligt fram till kvällen så jag får springa min kvällslenkki utan att se ut som en dränkt katt som jag gjorde igår när jag sprang.


Ha en bra söndag kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0