Ny design

Oj oj oj, har ju varit aktiv idag igen. Sov ca, 10 timmar, euhhhm ja vet e otrolig men skulle ha sovit tolv om inte plogbilen hade väckt mig!!!??? Plogbil i början av april nä nu e något jätte fel!!!!???

 Nåja har hållit på med ett skolarbete och har 5  sidor kvar, duktiga jag :D
Annat,  har haft något av det gräsligaste outfiter jag någosin haftoch jag hade observera EN BLÅ HALSDUK!!!!??? Jag brukar aldrig använda blått tycker inte om färgen på mig själv! Men ja sprang och köpte silver schampo till slingorna och puder lika glad som vanligt :P

Senare blev det Bodycombat <3 och  nu "suprise" Café   au chocolat ;) Funderar även på en ny design nu när jag är ledig men hmmm är lite utan insperation för tillfället, eller ja insperation finns ju altid det är bara att jag borde skaffa lite nya bilder.

Ha en bra tisdagkväll och arbets/skoldag imorgon, ♥själv är jag ledig och har påsklov! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0