Onsdag kväll

Jag har en konstig känsla just nu som inte går att beskriva för jag vet inte riktigt vad det är!? Hmmm jakan bero på att det har hänt så mycket idag så det har väl blivit lite väl mycket information att ta in. Så tror jag att något kommer att hända snart, något stort men om det är possetivt eller negativt är frågan???

Försökte annars ringa T just  men han svarar inte :( Typiskt när jag måste få tag i honnom och när jag för en gångs skull ringer åt honnom.

Skulle vilja göra något ikväll men ja vet inte vad det skulle vara, suck. Blir i allafall jobb imorgon men det är bara tre timmar så de e inga problem. Sen efter det skall jag träffa en vän och ta en kaffe. Blir lite väl mycket kaffe på stan för min del med en massa vänner, men det är det jag trivs med att umgås med vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0