Måndag 120911

Detta datum lägger jag på minne för det har varit en rent ut sagt shit dag! Först försover jag mig, när jag kommer ut regnar det, halsen kliar (misstänker jag snart får angina igen, suck) i skolan var det roligt men det var precis som allt var emot mig när vi skulle föna och göra svinrygg (hår uppsättnig), har rullat permanenter och gjort andra läxor ikväll och nu får jag äntligen pusta ut!!!

Något positivt idag då, har fått mitt hår tvättat och stylat av en klass kamrat, tack! Två klasskompisar gjorde en svinrygg åt mig som var jätte fin, tack! Jag skall på bio imorgon, hih hih, skall bli kul.

Nu blir det ett avsnitt av Salkkarit å sen å sova, gääääsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0