Lördags info

Hello vet att det blivit lite lite uppdateringar igår men jag har haft så mycket program! Fört jobbade jag ju igår 8 timmar från 7.30- 16.00 sen hem å fixa mig å så for jag iväg till Lahnakoski på förlovnings och inflyttnings fest, träffade mycket intressanta personer där. Och oj va fint detvar där, så snygg inredning.


Sen åkte vi hem eller jag åkte hem till mina föräldrars och här är jag nu. Skall vara här ungefär hela dagen eller ja jag skulle behöva mathandla, kylskåpet gapar tomt hemma i stan.så.

Idag har jag sovit länge eftersom mamma tyckte jag behövde sova ut för jag har hela tiden fullt program och vilar aldrig. Ja det har med en sak som jag kall berätta om senare. Men ja jag har mycket nu och jag trivs med det för orka sitta hemma och göra inget.

Snart blir det mat och det blir älgkött,mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0