Ingen pannlugg

Är hemma nu och njuter av lungnet och skall snart å handla till stan men måste få dricka min Chocolate caffe först i lugn och ro. Idag har dagen gått långsamt framåt och jag har klippt mig i handen idag å det e andra gången å tre gånger i fingret å samma finger dessutom! :P

Det bölev ingen pannlugg idag :( Lite bitter e jag men int hjälps det :P Har en hög med läxor som jag skall göra både idag och imnorgon vill ha undan allt till helgen skall nämligen jobba lördag från 8-4 å det ser jag nog fram emot. Gymmet har blivit lidande suck skulle egentligen ha kunnat fara idag men jag är så slut så det tror ingen människa :(

Så tycker jag att E skulle kunna komma hem nu!!! Kommer vara så avis om hon har blivit brun. Så närmare det sig vecka 39 då jag och Maria åker iväg till Lappeenranta å de skall bli så kul!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0