Igår kväll

Altså dehär går inte när skall jag hinna på gym???? Vaknade kl.7.45 idag för att öva på permanent rullning å jag har fixat mitt huvudet tills nu!? Nå blev bättre än första gången men att ha hela huvudet till läxa och vi skall försöka fixa det på en och en halv timme!!!!!!!!
 Ni kan ju tänka er och att inte heller få använda svordomar!!!!!!!!
 Ja så har jag ännu till läxa att klippa ökade längder men det skall jag också klippa på pappa på lördag! Så skall

Jag jobbar både lördag och söndag kväll men på söndag jobbar jag bara några timmar så det e int så paha. Sen skall jag träffa min fina Maria idag! Saknar henne hela tiden för vi träffas så sällan.
 Skall även träffa E idag och Mamma, vem mer??? Tror det var alla, suck tror aldrig jag har haft såhär myckert program men jag skall åtminstone klämma in två gympass denna vecka! Måste börja bli bättre på att planera.

Ja jyst det skall ju träffa pappa idag också han skall kanske komma och fixa min walk in closet taklampa som exploderade igår!!!

Ja jag skulle ju städa igår och när jag öppnade dörren in till klädrummet så ser jag att en lakans rulle hade fallit på golvet. Skulle sätta på lampan och poooof så exploderade halva lampglaset???? Misstänker att en lakans rulle har stött till lampan å så har lampan gungat rätt in i hyllkanten å fått nå spricka eller spänning i sig.

Så min onsdags kväll som skulle gå åt att städa LITE blev till storständning och en liten powerwalk hann jag också med.


               

                  Liten del av lampan exploderade men fy så mycket glas splitter ändå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0