Fullt upp

Nu har jag äntligen gjort allt jag skulle göra idag euuuhm nästan, heh heh.  Jag har inte städat jag har inte strukit mina kläder men det skall strykas kläder imorgon och rullas permanent spolar :P
Senare imorgon blir det Kokkola med mutsi (Morsan) och pappa.

Sen imorgon kanske ut med Malin å en till men få se hur det blir.
Tidig väckning på lördag skall jobba från 8.00- 16.00. Sen bär det av mot Lahnakoski (tror det är där, måste kolla upp närmare!) på förlovningskalas, köpte pressent idag.

Gaaaah när skall jag hinna på gym det händer alltid något i mitt liv just nu!!!!! Tidig väckning imorgon kanske????? å ingen vilodag på söndag heller suck :(
Skall hem tilll föräldrarnas också från lö kväll-sö kväll sen hit till stan igen! Måste dit nu annars blir det först i october jag åker dit för nästa vecka skola och jobb sen v.39 skola må-ons sen så åker vi till Lappeenranta men vet ännu inte om vi åker på onsdakväll eller torsdag morgon sen hem på söndag. Vete f*n när jag skall hinna med läxorna då å det går inte riktigt att ha läxorna ogjorda när man skall klippa eller rulla permanent, kan ju knappast ta de me i tåget heller även om det tar ca 10 timmar.

Måste ju visa er va jag fick från AVON också men få se när jag hinner!!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0