Euuuh gymmet var det ja...

Vilken dag är jätte trött men det har hänt rätt så mycket idag också. Skola från 8.45-16.00. I skolan hade vi stil och form lära som jag tror kommer bli mitt favorit ämne. Sen så fick vi mäta våra ansikten och jämföra dom enligt det "rätta"skönhets idealet. Hmmm mitt ansikte är en cm. för kort i jämförelse med vad det skall vara, hah hah.
Så fick vi föna och göra lite hollywood lockar och det var kul och enkelt nä rman väl kan.

Ja efter skolan var det ju tänkt att jag skulle på gym men jag heh heh så blev det ju inte. Nä men helt lat skall jag inte vara jag skall ut på en LÅNG poerwalk nu snart efter att jag har skrivit detta.
Istället för gymmet så fick jag fara å köpa hårfärg med E.

Nu kanske jag borde ringa åt T för han ringde redan i lördags åt mig men jag gav lite tillbaka med att han också fick vänta i två dagar :P Jag är så snäll! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0