1 månad har gått

Jag känner bara hur jag har stressat hela veckan och idag sa kroppen ifrån, jag fick migrän anfall å de var bara att gå och sova tillbaks fastän jag hade planerat att städa före jobbet men se nähäpp det gick inte, suck. Fick städa efter jobbet istället och badrummet är städat och disken är diskad.

Imorgon är jag ledig hela dagen trodde jag, skall först på gym har fått skjuta upp en massa träningspass å jag saknar att träna och jag har bara tränat en dag denna vecka!!! En av anledningarna till mitt migrän anfall. Sen skall jag städa klart och göra en av två läxor klart till nästa vecka. Sen skall jag och Malin förbereda inför helgens roligheter vet en som kommer bli glad ;) Sen kommer mamma och pappa hit å jag skall göra klart min andra läxa :P Skall även se om jag hinner åka å hälsa på mormor.

Idag är det en månad sen jag fyllde 20 å hitills tycker jag inte om det! Skulle bra kunna vara tonåring ännu för idag när jag var ut på powerwalk så slog det mig att ingen skillnad hur pinsam man var som fjortis så måste jag erkänna att livet faktiskt var ganska enkelt då! Man klagade på hur tungt det var att gå i högstadiet och allt men om man skulle ha förstått att vara tyst och bara tavara på den tiden för nu måste jag erkänna livet var  bra mycket enklare då.
Men det finns roliga saker med att vara 20 också, heh heh. Man får ta sina egna beslut och gå sin egen väg. Men nu kommer hösten och jag känner mig lite spänd på vad allt som kommer att hända denna vinter.

Nu blir det film sen å sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0