Tisdag 081111 Dömt att misslyckas

Dagen börjar inte så bra, tänkte nämligen göra ett nytt försök med att äta frukost och sagt och gjort och jag "suprise" mår dåligt, suck. Frukost och jag är ingen bra kombination det är bara dömt att misslyckas.

Förlåt för dålig uppdatering men jag hade en massa saker att göra igår och lika många idag, suck. En sak som jag gjorde som jag är stolt över är att jag bjöd mamma på lunch på stan! Ibland e det viktigt att visa sina föräldrar hur mycket man uppskattar dem!

Dagens schema

Skola 8.45-17.00.

Powerwalk

Simma

Bara ta det lugnt om inget annat kommer i vägen.

             

               Jag idag, glad och pigg fast jag vaknade kl.5.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0