OnsDag kväll

Sitter och väntar på att Malin skall komma för vi skall baka ikväll :D Det blir högst antagligen Fransk kladdkaka med kolaglasyr, mums.

Blev inget gym idag för jag tänkte träna imorgon och på fredag istället + jag var ju å simma igår kväll också.

I skolan var det kul och vi fick våra naglar fixade och det blev snyggt. Sen måste jag bara skryta på vår klass alltså härligare klasskompisar kunde jag inte få!!!! Alla e vi olika men oj va roligt vi har det i skolan och även fast vi är en vuxenstuderande grupp med olika åldrar så funkar kemin mellan oss alla riktigt bra! :D

Nu städa lite och se vidare på olika recept ifall jag hittar något annat smarrigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0