Onsdag kväll

Hälften av denna kväll har jag haft så ont i magen att jag har fått sova med en värmekudde på magen! Det skall tydligen hela tiden var nå krämpor på gång eller liknande och alla skall tydligen drabba mig!

Kan även berätta att min fina orange färgade slingor inte e orange färgade mera, utan mörk lila så dom syns knappt! :( Nå jag skall se efter några tvättar vad som händer, det är ju kul att testa men lite snyggt var det ändå när det var orange :P
Vi klippte upp mitt hår lite grann igen så att det blir ännu enklare att få volym i håret.

Nu är man ledig hela resten av veckan från skolan och jobb imorgon från 12.00-15.00. och sen jobbar jag först på söndag morgon. På måndag åker jag till Helsingfors och kommer hem på torsdag kanske först på fredag vi får se. Julklappar skall inhandlas både till mina nära och kära men förstås till mig själv också! ;D

Blir en kortare lista i år när det gäller att köpa julklappar åt andra, dels för att man har kommit överens med alla och somliga vet jag inte om jag skall köpa något åt. Några julkort tänker jag inte heller göra.

Sen hoppas jag på att ordna min årliga glöggkväll så att vi alla skulle vara samlade igen men få se hur det blir.

Sen skall jag på något liknande tjej kväll och visa hur man gör olika frisyrer.

Ni ser har hela tiden något på gång och detta är inte äns hälften fram till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0