Dit for den dagen!

Fy tusan ja idag blir det inte gymmet utan det blir Zumba istället! :D Sitter som bäst och pluggar och helt ärligt så kommer det en del fula ord också!!!
Jag vill det skall vara tisdag nästa vecka för då hoppar jag på tåget till Helsingfors och åker och hälsar på mina vänner där! :D

Den här dagen blev allt annat än vad jag hade planerat å jag är stressad som vanligt, har tusen saker jag skall hinnamed idag å nu dök en till upp!!! Shit jag önskar det fanns extra timmar på ett dygn nu å några julklappar har jag ännu inte hunnit köpa, gaaah och en massa annat skoj som jag har upp över örorna nu!


Ha en bra måndags kväll det kommer inte jag att ha, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0