Tisdag

Jag har sommarlov!!!!! Alltså ni vet inte hur länge jag har gått och väntat på den här dagen sen vi började i höstas. Det bästa är att att det är tisadag, jag har sommar jaobb och har börjat arbeta redan och den här sommaren skall bli den bästa sommaren någonsin! Vet har sagt det om alla andra sommrar också men nu skall jag på allvar göra denna sommar till den bästa.

En annan kul grej jag gjort idag var att fylla på mitt gymkort samtidigt som jag var och träna. Jag skall verkligen börja träna mera igen har ju haft det lite på hyllan en tid då jag har varit tvungen att ta det lungt.

Allt känns bra just nu och jag längtar till lördag då skall jag ut med mina tre vänner mennu skall jag fara på lenkki i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0