Måndag

Har varit ledig hela dagen idag och har inte gjort så mycket förutom att vila och att vara på Zumba och lite morgon och kvälls länk. Ja just det var in till stan och hittade ett par snygga ljusa jeans som jag kommer använda på torsdag, skall nämligen på förlovnings fest då. kan visa dom senare

Nu blir det snart att gå och sova skall upp tidigt imorgon men jag skall inte jobba är ledig ända tills fredag då skall jag jobba både fredag och lördag kväll.

Är annars lite nervös inför imorgon skall träffa en person jag inte har pratat med på tio år om man inte räknar med att vi träffades förra veckan men vi visste inte vad vi skulle säga till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0