Lista

Vad tycker du om att göra som ingen vet? Jag tycker om att sjunga men vet inte om det låter bra :P

Vad tycker du inte om? När vänner sviker en, folk som pratar shit om en oavset om man känner dom bra eller inte.

Har du många vänner? Jag känner mycket folk ja men har bara ett fåtal nära vänner.

Vad är värsta känslan? Att inte veta vem som talar sanning och vem man skall tro! Att förlora någon och att bli sviken!

Hur ser en bra kväll ut? Umgås med vänner t.ex. ta en utekväll och hoppas på att det händer något kul.

Favorit sport? Innebandy, handboll och basket, vet inte vilken som är roligast.

Sport du inte tycker om? Fotboll!!!!

Favorit stad? Berlin, Sundsvall, Helsingfors, Tammerfors och Vanda.

Favorit mat? Sushi!!!

Favorit godis? Chocklad, heh heh

Framtids planer? Utbilda mig inom ett yrke som jag trivs med och arbeta några år sen skall jag ut och se världen.

Vad tycker är finast med ditt utseende? Mina ögon, får alltid kommentarer om dom.

Hur är du som person? Glad, posetiv, kreativ och vänlig hah hah, bedöm själv!

Favorit djur? Katt, hund, tiger och lejon.

Har du husdjur? Ja två katter men dom bor med mina föräldrar

Har du syskon? Ja en bror

Om du fick välja att åter uppleva något i dit liv vad skulle det vara? När jag var utbytes elev i en finsk skola!!! Bästa tiden ever så många vänner man fick och jag blev ännu bättre på att prata finska!

Frukt eller godis, vad väljer du? Frukt för det är hälsosammare men såklart får man unna sig lite godis ibland!

Dricker du kaffe? Nä verkligen inte kan ibland ta en Latte om jag far på Café.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0