The most important choices we make in life are often the most difficult

Som rubriken lyder så sitter jag och fundera på ett val, jag har om två utbildningar och jag vill bli både och! Kosmetolog och frisör och jag fick veta att jag hade sluppit in till den ena idag och jag har redan hunnit tacka ja till frisör. Har suttit och skrivit listor på för och nackdelar men kommer ingen vart. Tror ändå att frissa är det jag skall studera först och sen blir det att studea kosmetolog nån annanstans.

Ändå kan jag inte fundera på om jag gör det rätta har ringt och frågat mina föräldrar, min bror och mina vänner. Alla säger olika men det är jag som gör valet och jag vill inte ångra mig sen. För tro det eller inte jag om någon vet hur det är att studera något man inte brinner för!


Berätta gärna för och nackdelar för mig, kanske jag har missat något, jag vet inte alls vad jag skall göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0