Onsdag

Det slog mig idag att det är juni och maj månad är slut! Snart ja snart får jag åka till Vanda och fy vad jag längtar för Vanda känns som ett fjärde hem för mig. Jag skulle faktiskt kunna bo där nångång i framtiden.

Jag fick som sagt svar från frisörsskolan igår och jag har blivit lovad studie plats och jag har tackat ja till.
Väntar ännu på den andra skolan jag sökt till och om jag slipper in dit också så blir jag super glad!!! Men jag har funderat mycke på frisörs yrket och ifall det blir så att jag skall studera det så har jag redan framtidsplaner.

Även om det gäller att leva i nuet så måste man också komma ihåg att ha framtidsplaner! En bra sak jag behöver ju inte flytta har redan en fin lägenhet här i stan och skolan finn ju här!

Jag saknar J idag för han fyller år idag och är som en lillebror för mig och tänk nästa år blir du 18, om jag kommer ihåg rätt!!!! Vart har den här tiden tagit vägen?? Nåja jag fyller ju 20 i sommar så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0