Morot iställe för chocklad!

Är jätte snål på något söt men jag får inte äta sötsaker nu när jag inte kan gå till gymmet och jag märker att man blir på bättre humör när man skippar sötsaker.
 Ni kanske tycker detta låter knäppt men jag har under hela min tonårs tid varit noga med vad jag äter. Och så som jag såg ut när jag gick i högstadiet det vill jag alldrig mera uppleva! Ganska konstigt att jag hatade gymnastik i högstadiet på 7an och halva 8an men vet anledningen till det så egentligen är det inte så konstigt.

Tänk er på 2 år gick jag ner 10 kg! Oj vad jag var stolt över att ha klarat det och nu vill ja ju inte gå ner 10 kg precis nu tränar jag och försöker äta rätt för att jag vill må bra och för en gångs skull i mitt liv vara nöjd med min kropp.

Jag har ett mål och jag tänker uppnå det men det kommer inte att bli lätt, tro mig jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0