´Fullt upp!!!

Jag är jätte trött men har hunnit med mycket idag och super kul har det varit. Har varit å shoppat med mina föräldrar och med min bror och hunnit besöka coffe house. Sen var vi på spa och provade olika sorters bastun och mineral vatten pol. Så har vi åkt olika slags rutchbanor och ja jag kanske är nästan 20 och borde agera moget men min bror och hans flickvän är runt 30 och dom åkte vatten rutch banor å jag tycker det är häftigt att dom tycker sånt är kull!
Sen var vi och äta på min favorit resturang Amarillo, och god mat fick vi! Sista jag har gkort ikväll var att gå ner till hotellets bar och bara ta det lungt. nu skall jag sova go natt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra helg?:)

jag har nu publicerat de 2 vinnarna av den grymma sololjan, kika bloggen för att se om DU är en av vinnarna:)

2011-06-19 @ 11:15:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0