Framme

Sitter i soffan och ser på tv och helt enkelt bara tar det lungt och äter lite knäckebröd med ost och dricker ett glas berocca (ursäkta stavningen). Känns bra att jag får återgå till mina vanliga rutiner nu och skall kanske fara på en kvälls länk ännu ikväll. 
Helt hemskt vad man har ätit under denna helg! Så mycket som jag har ätit idag brukar jag inte i vanliga fall äta på en dag! Har inte hunnit träna heller så på tisdag blir det att fara till gymmet och träna och imorgon blir det åtminstone morgonlänk och ett besök hos farmor och spela kort.

 Imorgon skall jag visa vad jag har köpt, vilket inte är mycket men jag måste spara lite inför ett x antal planer nu i sommar. Vill hinna med så mycket som möjligt denna sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0