En sönadg till för att minnas

God morgon var knappast det uttryck jag använde när jag vaknade även om jag mår bra men jag är jätte trött och är rastlös, ändå vaknade jag för en halvtimme sen!?

Nåja igår var helt kul eller det kunde ha hänt mer men tråkigt hade vi inte, nästa är blir att planera lite bättre, vet jag sa det förra året också men alldrig lär man sig. Har funderat hela morgonen på helgens händelser och det är tur att jag är ledig imorgon och hela veckan för övrigt är förstås inte ledig alls denna helg :(

Nu blir det att ta det lungt en stund och sen kolla igenom alla bilder som har blivit tagna denna helg, vem vet kanske det kommer upp några här....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0