Klagar inte på vädret

Är arg på allt just nu och är besviken på mig själv! Börjar bli dags att få bättre självförtroende nu. Känner mig värdelös och bara i vägen för alla andra.
Önskar något bra kunde hända mig nu och som faktiskt varar för evigt. Jag har just nu svårt att glädjas över något eftersom det ändå kommer tas ifrån mig tillslut.

Just nu vore tatueringen "Adversity makes you stronger" något som skulle passa mig perfect.

Varför slutar det alltid med att jag blir ensam kvar utan att någon vill trösta mig. Jag är där för alla och skall hjälpa alla och reda ut deras problem men nu känner jag den där återkommande tomheten igen.

Snälla berätta vad är det jag saknar som inte finns i mitt liv just nu????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0