Fullt upp

Vilken dag jag har haft. Först steg jag upp kl.8 och for på gym, efter det fixa jag mig och for ut på lunch med mamma och pappa. Efter det var vi och mat handla och köpte lite ingredienser till min födelsedags tårta, sen var jag på kaffe med A och vi gick även runt i lite affärer och prata.
Hann komma hem slå på datorn så ringde E och vi for å köra lite och handla det som E behövde.

Hann igen komma hem sätta mig ner så ringer Liz å frågar om vi skall vi skall fara å simma med Linn till gräve och he gjo vi, å fy va he va kul, vi fösökt ringa åt S men vi fick int tag i han nå så vi fo till Myyso å drick tee. Satt där en stund å spela kort som på den gammla goda tiden.

Sen hem och har suttit vid datorn och ätit jordgubbar ♥.

En händelserik dag och hela denna vecka har gått så fort!!?? Nå ja tre dagar jobb att se fram emot, wihooo och sen ut på lördag och fira mig!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0