En vecka kvar!!!???

Hoppas alla har fått en bra början på denna vecka! Själv så lät jag mig sova till halv 11 och for på en lenkki / powerwalk, skippade gymmet denna morgon och far på Zumba ikväll istället för jag kan inte skippa träningen helt idag, har nämligen legat på lat sidan nu denna helg, suck.

Idag slog det mig att jag har en vecka kvar av mitt tonårsliv!!!! Börjar smått känna hur paniken kommer smygandes och jag har funderat över vad jag har gjort med mitt liv och vad jag har lyckats med.
De e inte mycket men nu har jag bestämt mig att det är dags att börja göra mitt liv lite mera händelserikt  och det första jag skall göra är att fira min 20 års dag men det får bli helgen efter, fyller på en måndag, suck. Blir åtminstone Kokkola då och kanske men bara kanske blir det Tammerfors helgen efter det få se.

Skolan börjar ju den 16.8. så kan inte riktigt planera något tills det och jag längtar faktiskt att få börja studera. Tänker göra all praktik utomlands om det går eller i en annan stad. Vet redan var i sånna fall, Sundsvall, Vanda, Helsingfors eller varför inte Seinäjoki ;) Har redan boende fixat, hah hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0