Vad gjorde jag året 2011???

 

Januari

Minns vilken panik jag hade över att få färdig alla inlämningsuppgifter jag hade i min gamla skola och det var då jag även kom fram till att jag  hade valt fel studier.

Hade en lång bloggpaus mellan Januari till april men  så mycket hände i mitt liv då, både bra saker som jag aldrig kommer glömma men också  mindre bra saker som jag kunde ha klarat mig utan.

Fick veta en sak som jag har längtat efter att få höra hela mitt 19 åriga liv ( hade inte fyllt 20 då ännu) minns jag nästan hade tårar i ögon och jag är glad att jag inte var ensam när jag fick veta det.

 

Det här året har jag träffat massor med nya vänner men många har även försvunnit men helt försvinner dom aldrig för dom lämnar kvar så fina minnen som man har upplevt med dom ♥

 

I slutet av maj sprang jag runt på en massa inträdesprov och arbetsintervjuer och samma dag som jag var på arbetsintervju fick jag mitt nuvarande jobb och jag tycker om det!



Jag åkte till Vanda och fick champange på rummet och chocklad <3


                 
                

                

                

               

Firade midsommar i Jobb och senare blev det Kalajoki  en av dom bästa midsommarkvällar jag varit med om.

           

Jag jobbade varenda helg sent men inte äns det kunde stoppa mig från att umgås med mina vänner sent på natten och med få timmars sömn blev det jobb igen på morgonen och jag tyckte det var roligt att jobba.

I agusti månad firade vi att jag fyllde 20, först firade jag med en utekväll med en vän och sen på den riktiga dagen hade jag släktkalas.

         

            

Jag började i en ny skola i agusti och det är där var jag studerar nu till frisör och jag trivs super bra och skulle absolut inte byta om jag fick.

Denna sommar tränade jag mycket mer än förut och det har fortfarande suttit i och jag är lika motiverad, funderar på före och efter bilder någon gång men få se.

Blev mycket att umgås med vänner på kafféer och liknande den här sommaren.

               

Blev att fira Venetziansk i Kokkola som hade sina bra och dåliga sidor.


           

           

           

I september fick jag och M åka till Parikkala och Lappeenranta och hälsa på våra vänner där och jag fick träffa min underbara utbytes familj där.

                                                


Roligt också att få lite VIP service när vi skulle ut där. Ofta det händer en liksom och jag har fortfarande ingen aning om varför vi fick det. Inte lider jag av det inte var ganska häftig känsla att få gå före alla andra i kön :D

På höstlov åkte jag till Seinäjoki och hade en kul helg helt enkelt med en vän.

                       

Sen efter många om och men blev det att åka till Ylivieska med tjejerna och roligt hade vi.

Var till Kokkola å äta bara för att vi hade tråkigt.

                          

                      

I november fick jag en ny frisyr, gjorde ju min sidecut som jag har nu och jag gillar den jätte mycket.


                      

December han jag inte äns uppleva känns det som, julen gick så fort över och det mesta for i jobbets tecken. Fick lite tid att umgås med släkt och vänner och så kommer jag aldrig glömma en väns ansiktsuttryck när vi överraskade henne med en pressent :D

                     


                      

 


Kommentarer
Postat av: malena

före och efter bilder sku va jätte roligt att si! :)

2012-01-01 @ 12:36:44
Postat av: Ida

Okie, skall se till sommaren nångång då skall jag försöka lägga upp före och efter bilder. :)

2012-01-01 @ 13:42:47
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0